Mellandagarna!

Det var ett tag sedan (ännu en gång) jag skrev!

Sen jag skrev sist så har detta hänt:

 - Avslutningsmiddag/fest med klassen
 - Slutat skolan
 - Fått jobb
 - Examenfest
 - Firat mamma
 - Firat julafton
 - Utgång på juldagen


Det är fortfarande lite blandade känslor med att slutat skolan, men ändå skönt och ha börjat jobba och tjäna pengar! Nu jobbar jag på Nova, på Skult! =)
Examenfesten och julafton var också lyckat. Men det blev lite strul på julafton, vi skulle egentligen vara i Tolånga hos mina föräldrar med min familj och teds familj. Men sen så helt plötsligt så gick värmepannan uti i tolånga så där va jätte kallt, så allt blev förflyttat till Teds familj i Östra Kärrstorp, men allt blev bra tillslut :)
Sen var det utgång på juldagen till tingvalla, förfest var det hos Robin. Min vän Maria är ju hemma nu över jul&nyår så hon var också med.

Nu ska jag iväg och jobba, börjar klockan ett. Eftersom jag är timanställd denna månaden ut så blev jag inringd imorse. Så ska snart köööra :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du några nyårsplaner?? :)

2010-12-29 @ 15:15:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så mysigt! :)

Vad ska ni laga för gott??



Jag ska vara med familj & vänner.

2010-12-30 @ 12:16:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0