Slutet närmar sig

Snart är skolan slut, en vecka kvar... väldigt blandade känslor.
Igår följde några från klassen med mig hem och sov här, hade bokstavligt talat skit roligt!
På lördag har vi avslutningsmiddagen på Grand i Lund med resten av alla på Skult. Sen ska vi festa loss hela klassen :) Kommer nog bli riktigt lyckat.
Bara för att jag inte har skrivit på länge så lägger jag upp lite bilder från lite när som :)
Ska försöka fota nästa vecka så mycket som möjligt i skolan, har varit ganska dålig på det! =P Dumt nog.
Men sen lägga upp här :) Guud vad jag kommer sakna det!
Detta året som har gått slår alla andra år!


En fin och snabb hårförlägning som blev gjord på lunchen. Önskemålet var "dildoring". Haha


Blev askig på egen hårvård idag, nice :)



Mysigt klädd när det snöade jätte mycket. Den tröjan och halsduken används väl just nu :)


Min uppsättning på slutprovet :)


Fick besök en dag på lunchen :)


Den minsta fick den bästa platsen i bilen påväg till skolan när vi hade sovit hemma hos mig lite :)


Jag stylade snuskefin i skolan en dag :)


Min underbara uppsättning som jag gjorde förra veckan som är mitt allt. hahah :)


När jag färgade Kajsa på skolan sist, kommer in nästa vecka också och ska bli färgad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkla snygg uppsättning där. Tycker jag känner igen den nu efter alla påminnelser o så, men som sagt snyggehhhhhhhhhhhhhhhhh. Å taack btw för den fantastiska hårförlängningen...har aldrig fått så fina komplimanger...kioskmongo!!!!!

2010-12-09 @ 20:56:53
Postat av: Anonym

Vad duktig du är :)

2010-12-09 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0