Lördag

Snart är det skola igen, vart tog lilla lovet vägen? Denna veckan har gått mycket snabbare än alla andra veckor. Haha :)

Idag är det Halloween fest hos Teds föräldrar, och eftersom jag inte känner att jag har så mycket pengar att lägga på utklädnaskläder så ska jag bara vara en ROCK TJEJ! Många tycker att man ska klä sig som häxor osv på halloween. Men nu för tiden är det väl inte så mycket sådant? Nu får man klä sig som man vill, eller?
Jag vet själv inte vad jag tycker, men halloween ska ju vara skrämmande :) Inte för jag klär mig så idag!

Nu ska jag och min boy köra till Malmö och checka utbudet på XXXLutz!! Ibland gör vi bara sådana utflykter.

Vad roligt att folk tyckte att mina bilder till arbete var fina :)



Tröja H&M, byxor Monki, Skor Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0