Vanlig söndag!

Idag har det varit en helt vanlig söndag! Inte så bakis, utan man orkar bara inte göra något! Men jag har iallafall gjort Alexander Mårtensson fin i håret idag :) Så något vettigt har jag gjort. Men annars har det varit soffläge.

Var ju inne i Malmö igår och gick lite i XXXLutz. Jätte fina saker, inte alls som IKEA. Inte för att IKEA har fula saker, men detta var mer design, men priset var ju också lite högre. Hittade ett badkar för ca 130 000:-, rimligt va? hehe! Där var ju smockat med folk så orkade inte gå där inne så länge. Kön in till parkeringen var ju hur lång som helst.

Kvällen igår blev lyckad :) Kom i säng vid tre. Dock blev det inte så mycket bilder, som vanligt!! Måste bättra mig på det. Men lägger upp någon vettig bild från igår. :) 


Emilia & Jag


Ted var nunna med skägg? haha! Han odlar skägg för att den 21 nov
ska han sitta som skäggmodell :) (inte till mig!)


Sköljer ner riktigt äcklig snaps med cider =P


Ted & Magnus lite trötta!



Ikväll blir vi bjudna på mat!!! Så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0